Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2012

Πλεκτά και felt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Κάτι έχω πάθει τελευταία με τα felt και τα πλεξίματα...Θες ότι μεγαλώνω και ασχολούμαι με αυτά που κάποτε έκραζα??? Θες που τώρα ανακάλυψα πόσο αγχολυτικό είναι το πλέξιμο??? Πάντως σε μια κολλητή μου είπα: ''αν με δεις να παίρνω άλλο δρόμο, αυτό του κεντήματος (το οποίο απεχθάνομαι έτσι?) να με μαζέψεις άρδην!!! Βέβαια, μέχρι πρότινος, κέντημα-πλέξιμο-ράψιμο, τα είχα όλα ένα!!! Ντροπή - ντροπή, ξέρω, αλλά έτσι τα είχα... Κυρίως ασχολούμαι με το μέταλλο...ΑΛΛΑ!!! Είμαι άνθρωπος που δε μπορώ να επαναπαυτώ με ένα συγκεκριμένο είδος...Όλο και ψάχνομαι...Και η αλήθεια είναι ότι τα περισσότερα τα έχω μάθει από το youtube!! Τι φανταστικό πράγμα που είναι αυτό το site βρε παιδάκι μου!! 

Άλλα αντί άλλων!! Πως όλα αυτά ταιριάζουν με τη Πληροφορική - που έτσι για την ιστορία, ένα μάθημα έχω για το πτυχίο - δε ξέρω...Μάλλον είναι μια μέθοδος αποσυμπίεσης από τη τρέλα που λέγεται πανεπιστήμιο..

Στο δια ταύτα το λοιπό: 

Έφτιαξα σκουφάκια !!! Και σε δυο, έβαλα και felt! Το αγαπημένο μου!!

Ξεκινάμε??

Το σκουφί του μεγάλου μου αγοριού! Ταιριάζει και με τα ματάκια του! Εντάξει, τα μάτια του παιδιού μου δεν είναι πετρόλ, ούτε μπέζ (χεχεχε!!) αλλά είναι πρασινωπά!!



Το σκουφί του μικρού μου αγοριού!! Και αυτό είναι ίδιο με τα ματάκια του!!



Το σκουφί της αφεντιάς μου!!! Φαίνεται και από το μέγεθος, ότι δεν είναι για μικρό παιδί!! Σε λιλά χρώμα, με ψιλοκαννελί φουντίτσα, και λουλουδάκι από κανελλί felt, λιλά felt και στο κάντρο ξύλινο ζωγραφισμένο στο χέρι κουμπάκι!!



Το σκουφί της Χριστινούλας!! Σε μπορντώ χρώμα, με ροζ μπαρμπίστικη φουντίτσα και καρδιά απο ροζ felt! Στο κέντρο της, ένα μικρό μπορντώ κουμπάκι!!




Πως σας φαίνονται?????

2 σχόλια:

  1. Τέλεια είναι!!!!!! Λες να πλέξω κι εγώ ένα του μικρού? Χμμμμ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. πανεμορφα!!! και εγω στο πλεξιμο εχω κυλισει ... χαχαχα! και εχω κολλησει απιστευτα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή