Πέμπτη 29 Νοεμβρίου 2012

Ανακύκλωση αγάπη μου!!!!!

Είχα λοιπόν μια μπλούζα..Μακρυμάνικη, χρώματος μπορντώ. Μπορεί και να την έχω ίσα και με 12 χρόνια!!! Αγαπημένη μου και πολύ καλής ποιότητας. Το πόσο την έχω φορέσει δε λέγεται!! Από κάποια στιγμή και μετά όμως, επειδή τίποτα δεν είναι άφθαρτο, άρχισε να τα φτύνει... Δεν την πέταξα όμως!! Οοοοοοοχι!! την χρησιμοποιούσα για μπυτζαμάκι και για μπλούζα για μέσα στο σπίτι που λένε!! Την ανακάλυψα ξανά μέσα στα χειμερινά....

Βαρέθηκα να τη φοράω ακόμα και στον ύπνο!!!  Και επειδή τίποτα δε πετιέται, αποφάσισα να την κάνω κολιέ/κασκόλ!!! Έβαλα λοιπόν στο καινούργιο μου αξεσουάρ , δερματάκι στο πλάι για να μη φαίνονται οι ενώσεις και το έδεσα κόμπο....Σκέτο μου φαινόταν όμως.... Έβαλα όμως μια καρφιτσούλα που πέρασα ημιπολύτιμους λίθους σε γράνες και.....voila!!!



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου