Πέμπτη 15 Νοεμβρίου 2012

Πλεκτό - maniac!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Και η τρέλα-μούρλια-λόξα , που λέγεται πλέξιμο συνεχίζεται!!! Μέχρι τώρα δλδ...Από τώρα και στο εξής, τα σταματάω γιατί έχω εργασία.. Άει στο καλό!!! Και βαριέμαι να πιάσω βιβλίο στα χέρια μου..

Τι να κάνω όμως?? Τελευταία χρονιά φέτος και αν θέλω του χρόνου τέτοιο καιρό, να δω το πτυχίο και από κοντά και όχι μόνο στα όνειρά μου που το έβλεπα μέχρι τώρα, πρέπει να κάτσω να στρωθώ! Όρεξη βέβαια καμία, έτσι??? Τζακάκι, ζεστό καφεδάκι, τα αγοράκια μου να παίζουν στο χαλί, και εγώ να πλέκω...πσσσσσ!!! Αυτή είναι εικόνα!!

Ζντουπ!! και μετά προσγειώθηκα ανώμαλα, και ετοιμάζομαι μετά από την ανάρτηση, να πάρω τα βιβλία μου και να αρχίσω - καμιά εποχή - την εργασία. ''Διδακτική της Πληροφορικής'' το μάθημα...Ότι είναι ωραίο και ενδιαφέρον, είναι!! Έλα όμως που εγώ ΔΕ ΜΠΟΡΩ!!! Άτιμο πανεπιστήμιο!!! Θα κάνω τη καρδιά μου πέτρα, θα φυλάξω καλά-καλά για να μη τα βλέπω όλα τα υλικά μου και θα κάτσω....

Ή μήπως να πάω να παίξω φιδάκι με τα παιδάκια μου??? Θέτω φιλοσοφικά ερωτήματα τώρα, έτσι????  :)

Τέλος πάντων! Το τελευταίο μου σετάκι και είναι για μένα!! Μου αρέσει πάρα πολύ!! Και στα χρώματα και στο στύλ!! Είναι χίπικο και είμαι στο στοιχείο μου!!

Λαδί λοιπόν μάλλινο κασκόλ με κανελί και κίτρινα λουλούδια στα τελειώματα (εναλλάξ) και σκούφος με κίτρινο λουλούδι, λαδί και κανελί μαλλί και στην κορυφή ένα λαδί κουμπί από καρύδα!!! Ανυπομονώ να πιάσουν τα κρύα για τα καλά και να στολιστώ!!! Τώρα θα μου πεις....που θα πάς κυρά μου με όλα τα λΕλουδα και τις γλαδιόλες??? Εγω δεν έχω πρόβλημα...μη με κοροϊδεύεται όμως μωρέ...




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου